onsdag 27. februar 2008

45 dagar med tylefakter

Sag pa kalendaren i dag og fann ut at eg er omlag halvvegs. Ei stutt tatt-ut-av-all-mogleg-samanheng-oppsummering
av-tidlegare-ikkje-publiserte-bileter er no det minste eg kan tilby i hove markeringa. Problemet er at eg i den samanhengen ogsa fann ut at eg ikkje tar bileter. Berre dei to fyrste er fra mitt kamera. Resten er tull og toys fra det store Internettet.





78 ar gamal bartender i Mexico By, 150 ungar og 10.000 barnebarn og framleis torst pa tequila.

T-bana i Mexico By. Kapasitet pa 5-6 millionar sma mexicanarar om dagen. Ein tyl fra eller til spelar inga rolle.





Chicken bus. Gamle amerikanske skulebussar, med seter og midtgang designa for 6-aringar og mellomamerikanarar. Ikkje for tylar pa 191 cm. Men sjaforane koyerer som om Cortés var i helane pa dei.





Hasj, hippiar, hogfjellsluft og batevatn. I San Pedro og San Marco ved Lago Atitlan har hippivrak fra heile verda funne ut at dei skal samlast og verte verande til dei dauar.









Snart 45 dagar med samme frukost no. Egg a la mexicana. Dvs egg, ris, bonner og noko brod. Funkar framleis.










Frukost er ein god start pa dagen. Deretter trenger ein tyl berre ol.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette er ny rekord! Så vidt eg veit er den gamle rekorden på 33 dagar med tylefakter!

Mr. Tyl sa...

Takk for sekunderinga, garhysa! Kva for skjema skal eg ga etter no?

Anonym sa...

Så lenge du ikkje vert heilt tylen er det berre å gje på.