onsdag 30. januar 2008

Surf´s up, dude!

No gar det mest i bading. Har gitt opp forsok pa a vere interessert i ruinane, og er no rett og slett soydenturist av verste sort. Eller kanskje ikkje verste sort. Men ganske naer. Puerto Escondido ligg ved Stillehavskysten omlag rett vest for Oaxaca. Her samlast proffane innan bylgjesurfing. Og sa Tylen. Passar inn som hand i hanske sjolvsagt. God pa fjola og kul som fan. Neppe. Mexican pipeline er ikkje meint for tylar. Difor held eg meg til det eg er god til; bade til knea og drikke ol. Far teste ut fjola ein annan plass. Denne videoen er fra ein gong det var ekstreme bolger her. Surf´s up, dude!

2 kommentarer:

peter sele sa...

du tek for deg av alt verda kan by på av høgt og lågt, krokut og beint, ser eg! Ser pika fint ut!

Sjå opp for hai og fjellsild i stim om du skal ut og bade!

Anonym sa...

Merker at jeg ikke er missunnelig i det hele tatt. Sikkert fordi jeg har kjørt lokalvarianter av alt syden har å tilby. Fant ikke gresshopper, men lemmen er også godt å fritere.. Har vassa med slaps til knærne og gitt faen i ruiner generelt. Borte bra med andre ord.